30/04/2026
שמחים לשתף את הסנונית הראשונה שלנו מה-4TRACK של Mamma Bear, לייב סשן שצילמנו אצלנו בבית היוצר.
בשונה מכל הצילומים האחרים שלנו בפרוייקט הזה, הפעם הכל קורה בשחור לבן ויש סיפור חמוד מאחורי ההחלטה הזו:
בהפסקה בצילומים אחד הנגנים נחשף למשקפיים מיוחדים שמשפרים את ההבחנה בצבעים לעיוורי צבעים ויצאנו יחד החוצה לנסות אותם. חויה מדהימה ומופלאה שהשאירה אצלי הרבה שמחה שבכלל דברים כאלה קיימים. החלטתי לערוך את כל הסשן בשחור לבן, כמזכרת תמידית שתמיד צריך לשאוף להוסיף צבע איפה שאפשר :)