14/03/2026
מחליפים את הרמות הכוסית לפסח השנה במארזים של ערבות הדדית עד הבית 💪🏾
כן, לאור המצב וכל זה - גם אצלנו התבטלו אירועים רבים כל-כך, אבל אנחנו לא מוותרים - לא על החג, לא על הפרנסה ולא על השפיוּת של כולנו.
התקופה הזאת מעבר למאתגרת, אבל יין, במהות שלו, נועד לחבר. ואם אי אפשר להיפגש אצלכם עם אחד מברי היין הניידים שלנו, החלטנו להביא את הווייב ואת הרוח הישראלית עד הבית של העובדים שלכם.
אז בפסח הזה, מארזי החג של אוטו יין הם הרבה יותר ממתנה.
בהתאם לתקציב ולרצונות שלכן, נבנה יחד מארזים שכל מרכיב בהם הוא סיפור של חוסן ישראלי: יינות מיקבי בוטיק שנמצאים בקו העימות, מוצרים משלימים מעסקים של מילואימניקים והכל באריזה מוקפדת שמביאה את הסטייל שלנו לכל בית.
כשאתן בוחרות במארזים שלנו, אתן לא רק סוגרות פינה להרמת הכוסית - אתן מניעות גלגלים של עשרות עסקים קטנים שנפגעו מהמלחמה.
מנהלות רווחה? בואו נתפור יחד את המארז המדויק לצוות שלכן.
DM או בלינק שבביו לפרטים והזמנות 🥂
#אוטוין #תמיכהבעסקיםישראליים #מארזיםלפסח #מנהלותרווחה #ייןישראלי
📷