25/06/2026
אמאלהה עוד לא התאוששנו מהערב הזה
איזו פתיחה מדהימה לקיץ נגב 🐪
תודה לכל מי שהגיע, ותודה ענקית ליקב ליבנה על היינות המשובחים ועל ערב בלתי נשכח🍷
האווירה הזאת הולכת לקרות בכל יום שלישי עם יקב מתארח אחר, מוזיקה חיה, אוכל מעולה של בת עמי ויינות של היקב המתארח לרכישה הביתה 🫶🏼
שלישי הבא ממשיכים עם יקב פינטו. נתראה 🍇