06/05/2026
נרגשים לארח בשישי צהריים את בת עמי היקרה
ערב נהדר!
אז בספונטניות נפלאה, שמחה לומר שבשישי הקרוב, ה 8.5 אני אצטרף ליריד ששון בר - SassonBar עם אוכל כיפי ומגניב לשעת צהריים.
תהיה שם גם רינת הנפלאה מ"טינקי בוטיק בערבה", עם בגדים מיוחדים, חדשים ויד שניה.
הילדים ימכרו שם הדפסות תלת מימד, בקבוקי קסם ועוגיות.
בקיצור, יהיה שווה.
לא צריך להזמין מקום.
ובנוהל, תבואו להגיד שלום.