28/02/2014
今明兩天就是Mani Alto要成為歷史的日子了!希望大家都能來看看他的最後一眼,把最美好的MA留在大家心中😭
Sigh--it's time for MA to say goodbye to everybody. Mani Alto will save the most wonderful impression in everyone's mind. Hope u guys can come here and have the last sight and have fun in MA.
今日と明日はMani Altoの最後の日。
一年間、皆さんでありがとうございます。良かだなら、ちゃんとMA来るね*\(^o^)/*一緒に乾杯しましょう🍻