VanLı oLmaK aYRıCaLıKTıR

VanLı oLmaK aYRıCaLıKTıR Vanlı olmak ayrıcalıktır.

Genç Kızların Delikanlı Sevgilisi Necip Hoca Sonunda Hayat Arkadaşını Buldu.
16/03/2016

Genç Kızların Delikanlı Sevgilisi Necip Hoca Sonunda Hayat Arkadaşını Buldu.

En faziletli cihat zalim bir idarecinin yanında ona adaleti söylemektir. Ebü Davud, Melahim 17; Tirmizî, Bey'at 37
31/12/2015

En faziletli cihat zalim bir idarecinin yanında ona adaleti söylemektir. Ebü Davud, Melahim 17; Tirmizî, Bey'at 37

31/12/2015
Bu Şehrin Dar SokaklarındaKocaman Sevdalar Edindik ; KimiHiç Anlamadı Kimisi Terketti ,Ama Biz O Sokaklardan HiçVazgeçme...
11/01/2015

Bu Şehrin Dar Sokaklarında
Kocaman Sevdalar Edindik ; Kimi
Hiç Anlamadı Kimisi Terketti ,
Ama Biz O Sokaklardan Hiç
Vazgeçmedik!

08/01/2015

(Y) (Y) Bende VanLıyım Diyorsan Sende KatıL (y) (Y) ;)

Vanlı olmak ayrıcalıktır.

Kahpe Hayata İnat Hep GüLeCeğiz   : )
29/07/2013

Kahpe Hayata İnat Hep GüLeCeğiz : )

Eski Zamanlarda Mahalle Maçı KurallarıBiraz Nostalji ►Üç korner Bir penaltıydı.. ►En iyi oynayan iki kişi aynı takımda y...
29/07/2013

Eski Zamanlarda Mahalle Maçı Kuralları

Biraz Nostalji

►Üç korner Bir penaltıydı
.. ►En iyi oynayan iki kişi aynı takımda yer alamazdı

►Maçlar minyatür kalede oynanıyorsa, penaltı boş kaleye ters şekilde topukla vurulurdu.

►Abanma ve burun vurmak yoktu, vurulursa eleştirilip küfür edilirdi.

► Maçların hayali kale direkleri arası adım ile sayılır, olmaları gereken yerler iki taş ile işaretlenirdi.

►Anne-baba çağırınca maç biterdi.

►Topu patlatan parasını öderdi

►Takımlar kurulurken ilk oyuncuyu seçme hakkı, adım almayı iyi bilenindi.

►Kaleci topu 3 kere sektirirse rakibe Açılsana 3 kere sektirdim derdi rakip açılırdı.

►Top insanın pek münasip olmayan bir tarafına gelirse işetilirdi

►Penaltılarda kaleci değiştirilirse 2 penaltı atılırdı. Eğer ilk penaltı gol olursa ikincisi atılmazdı.

►Frikiklerde baraj mesafesi, frikiği kullanacak olan kişinin kocaman 3 adım atmasıyla belirlenirdi.

►Top, oyun alanı içerisindeki herhangi bir arabanın altına kaçarsa büyük bir şevkle arabanın altına yatılıp top alınırdı. Topu ilk kim kaparsa o takımda başlardı.

►Gol olduktan sonra eğer tartışmalar olursa ve golü yiyen takımın bir oyucusu golü kabullenirse gol yiyen takım 180 derece dönerek durumu kabullenirdi.

►Eğer bir oyuncu faule maruz kalmışsa ama devam etmek istiyorsa, rakip futbolculardan birinin yürümesini dahi bahane ederek: “Adamın devam ediyor.” derdi.

►Atan alır mevzusu vardı. Eğer top kime çarpıp abuk zubuk biyere kaçmışsa topun gittiği yer neresi olursa olsun koşa koşa gidip alırdı.

►Eğer kaleci dahil herkes çalımlanmışsa kale çizgisinde yere yatılarak t**a kafa vurulurdu.

27/07/2013

Önemli Olan Çok Yaşamak Değil,
Yaşadığın Süre İçerisinde Çok Şey
Yapabilmektir..

27/07/2013

Çok hata yaptım şimdiye kadar. Tarifi zor ,
dönüşü imkansız. Ders aldıklarım oldu ,
almaya vakit bulamadıklarım da.
Duyduklarım doğruysa zaferlerim de olmuş.
İyi ki yapmışım dediğim şeyler var , aynı
zamanda keşkelerim de... Engellemek
istediğim başlangıçlar da var. Unutmayı
yürekten dilediğim kişiler ve zamanlar var.
Unutamadığım ama elbet bi gün
unutacağım dostlarım var. Hayatımdan
seneler , aylar çalan insanlar var...
Hafızamdan silmek istediğim görüntüler
var , silemediğim sözler var , duymamış
olmayı dilediğim ama duyduğum , kiminin
gözüne sokmak istediğim gerçekler
var .İÇİM KANAYA KANAYA GÜÇLÜ
OLDUĞUM ANLARIM VAR..

26/07/2013

ben deliyim.. mutluluğu uzaktan
seyrederken cebimde küçük umutlar
biriktirir gözlerimi kapının eşiğine dikerim
kendimi paramparça olmuşluğum
tükenmişliğin koynunda bulurum işte o
zaman hayat acı kahve tatı verir hep içime
atarım ama kendimi içine atacak yer
bulamam anlamayana az gelirim anlayana
çok ne yarınlar birşey bekler benden ne
ben birşey beklerim yarınlardan. .

15/07/2013

Türk'üm dedim, hadi lan barbarın torunu
dediler.
Kürt'üm dedim, hadi lan bölücü dediler.
Laz'ım dedim, hadi lan devşirme Rum dediler.
Çerkes'im dedim, hain Ethem'in torunları
dediler.
Alevi'yim dedim, dinsiz kızılbaşlar dediler.
Ezidi'yim dedim, Yezid'in p*s soyu dediler.
Arap'ım dedim, p*s yobazlar dediler.
Ben dedikçe onlar da bir şeyler dedi.
İnsanım diyecektim ama, insanlığa ait her şeyi
yok ettiler..

14/07/2013

Oruç sayesinde fakirlerin halini az çok anladım.
Umarım zenginleri de anlayabileceğimiz bir
organizasyon vardır.

Address

Https://www. Facebook. Com/VanLy65?ref=tn_tnmn#,/pages/VanL%C4%B1-oLmaK-aYR%C4%B1CaL%C4%B1KT%C4%B1R/137817039580140
Van
65100

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when VanLı oLmaK aYRıCaLıKTıR posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Share

Category