28/01/2019
28.02.2017 tarihinde resmi olarak işletmeciliğine başladığım DüşEvi Bistro’yu, 24.01.2019 tarihi itibariyle devretmiş bulunuyorum.
Bugüne kadar emeği geçen herkese -başta sevgili annem ve sevgili babam olmak üzere- teşekkür ediyorum.
İki yıllık süre zarfında, çalışanıyla, müşterisiyle bir aile olduk. Sürçülisan ettiysem affola. Misafirlerimizin bu çatı altında, hem maddi, hem de manevi olarak huzurlu ve keyifli vakit geçirmelerini sağladığımızı düşünüyorum.
İşletmeyi devretmemde ticari herhangi bir husus söz konusu değildir. Bundan sonra işletmeciliği yürütecek olan İsmail Şahin Paşalı’ya benim kazandığımdan da fazla kazanç temenni ediyorum.
Önümüzdeki günlerde mühendislik mesleğine dönüş yapacağım ve buna paralel olarak toplumsal bilinci arttıracak aktivizm faaliyetlerinde bulunacağımı belirtmek istiyorum. (Bu hususta Volkan Yıldırım Photography hesabını takip etmenizi rica ederim.)
Hepinizi saygı ve sevgiyle selamlıyor, iyi günler diliyorum.
(Not: DüşEvi Bistro’nun bundan sonraki süreçte faal instagram hesabı dur.) @ Düs Evi