03/12/2015
TC Muzaffer Cellek Pembe Köşk'ün ön yüzü. İçerisi debdebeli, sanatkarane, ezberbozduran cinsinden kültürel simgelerle dolu bir hazine. Dış ön yüzü, garibane çıkmış fotoğrafta. Aldırmayın siz. Dükkan önünüe masa sandalya atamazsın. Dar bir kaldırım geçer ordan. Nereye atacaksın. Belediye, halkım dinlensin diye bir banko yaptırmış. Ve de oraya koymuş. Güneşten korunlar diye de bir şemsiye dikmiş. Ama bizim Pembe Köşkçüler n'apmış? orayı müşterilerine tahsiss etmiş. Salon olarak kullandırıyor sokağı. Yorulanlar da oturması için. Sigarayı burada tüttürüyorlar. Yazın da bu şemsiye altında, Belediyeenin bankosunda ve şemsiyesi altında, oturaraktan biranızı yudumluyorsunuz. Oh keka! Ört ki, ölem !