19/02/2026
"רביעי חי בברון" ראשון.
הגשם הגיע רגע לפני ושטף את האבק של הימים האחרונים. כאילו בא לתת לנו יד בהכנות לערב מרגש.
טעימה קצרה מהקסם שהיה כאן אתמול בערב. יוצרים ואומנים מוכשרים שלקחו אותנו ואת הקהל למסע של צלילים, רגשות ומה עושים עם שינויי הטבע.
תודה ללבנה, עידן ודולב. תודה לגשם. תודה לקהל הנפלא שהגיע.
נתראה ברביעי הבא.
Livne Agam
Idan Maimon