06/07/2020
Hej på er alla underbara gäster. Vi har försökt och hoppats in i det sista att vi skulle överleva convid19 men idag tvingades vi tyvärr lämna in en konkursansökan och det är definitivt över.
Vi vill tacka ödmjukast till alla våra gäster som under dem här åren förgyllt restaurangen och gjort vårt arbete till en härlig upplevelse med många många fantastiska dagar och kvällar.
Ett stort tack ännu en gång och vi hörs och ses säkert någonstans i framtiden. Ta hand om er.