11/03/2023
Hej kära kunder!
Vi vill tacka er alla för all support ni har gett oss dessa år. Vi har säljt vår restaurang och tisdag är våran sista dag. Vi vill tacka er åter igen för alla härliga minnen men det här är slutet. Vi önskar er en riktigt god fortsättning! 
Mvh Umeå Pizzeria& Grill.