16/08/2025
Den 24 augusti 2025 stänger vi Taco del Buho och vi vill säga ett stort och varmt tack.
Tack för att ni har ätit hos oss, skrattat med oss och gjort vår restaurang till något mer än bara en plats för mat. Ni har varit vår drivkraft och vår glädje. Vi är otroligt stolta över det vi byggt upp, men nu är det dags att gå vidare. Det är vemodigt men också fyllt av tacksamhet.
Vi ses kanske igen i nya former, på nya platser.
Men tills dess gracias y adiós!
Med kärlek,
Taco del Buho