Handelshuset Saltsjöbaden

21/01/2025

Tack för denna fantastiska tid!

Jag vill uttrycka min stora tacksamhet för alla underbara minnen vi har fått skapa tillsammans på Handelshuset. Påsken, luncherna, middagarna, cateringuppdragen och minnesstunderna. Alla härliga 60-, 70- och 80-årsfester, kräftskivan, höst- och julmarknaderna, spökhuset som skrämde och roade oss alla, den färgsprakande oktoberfesten, och såklart den magiska pysseldagen och våra uppskattade quizfredagar. Jag kommer också alltid att minnas de fantastiska bröllopen vi har fått äran att arrangera – allt detta har fyllt mitt hjärta med glädje och värme.

Det är med blandade känslor jag nu berättar att jag säljer Handelshuset. Livet har tagit en ny vändning, och jag och familjen har ett spännande projekt framför oss i Italien. Jag hade trott att jag skulle driva Handelshuset längre, men det är tufft att kombinera heltidsarbete med att driva en restaurang.

Ett stort tack till alla som har gjort detta möjligt: Lovisa, Laban, Rolf, Lowe, Ben, Thales, Robin, Ebba, Emilia, Calle, Peppi och Adam – ni är fantastiska och har varit ovärderliga!

Självklart blir det en avskedsfest! Den kommer att hållas hemma hos mig i vår, när jag har återhämtat mig efter min knäoperation. I enlighet med alkohollagen kommer festen att ske efter att försäljningen är klar för då kan jag bjuda på både mat och dryck i vårsolen – det kommer bli en dag att minnas! Alla som vill är varmt välkomna att fira tiden på Handelshuset tillsammans med mig.

Jag hoppas att ni hälsar på oss i Italien i framtiden. Jag kommer fortfarande att vara kvar här i Sverige och Saltis, men vår underbara Rolf kommer att hjälpa familjen att starta upp det nya äventyret i Italien.Mer info kommer inom kort. Satsningen i Italien görs med fullt stöd av den lilla stadens borgmästare, kommunens tjänstemän och lokala förmågor och vi hoppas kunna erbjuda en en mycket harmonisk och givande upplevelse för de gäster som besöker oss. Särskilt värnar vi om de fantastiska personer och familjer som vi lärt känna genom Handelshuset.

Tack för allt och på återseende!

Camilla

Följ oss på Instagram https://www.instagram.com/collesettevangeliarsita?igsh=MXhwdWs5azRidHY3dg%3D%3D&utm_source=qr

Vi är så glada och tacksamma. I morgon leverar vi vidare. Vi har lagt ner kärlek och omtanke i våra julkassar. Camillas ...
22/12/2024

Vi är så glada och tacksamma. I morgon leverar vi vidare. Vi har lagt ner kärlek och omtanke i våra julkassar. Camillas jul hos er ❤️❤️

01/12/2024

Adress

Neglingevägen 33
Saltsjöbaden
13334

Aviseringar

Var den första att veta och låt oss skicka ett mail när Handelshuset Saltsjöbaden postar nyheter och kampanjer. Din e-postadress kommer inte att användas för något annat ändamål, och du kan när som helst avbryta prenumerationen.

Dela

Typ