30/08/2014
Tack Södertälje för igår!
Det va sista fredagen på Stanleys, Kändes skönt att så många kom ner och beklaga sig och kunde slänga in ett minne såsom -
Det va här jag gick ut första gången när jag fyllde 18, eller det va här jag träffade min tjej o.s.v.
Känns riktigt skönt ska ni veta..
Ikväll Kör vi Sista Lördagen Och Sista Lördagen med Sebastian..
Hoppas så många som möjligt kan komma ner och göra denna kväll till något vi som Personal kan sätta i Minnesboken..
Fri Entrè!
Öppet till 02:00
TACK SÖDERTÄLJE!!!! WE FU***NG LOVE YOU!