13/04/2026
TACK ALLA NI LEGENDER, KINGS AND QUEENS SOM BESÖKT MÅNDAGSKLUBBEN DENNA SÄSONGEN! NI ÄR HELT J*KLA UNDERBARA OCH BÄST! VI SES NÄSTA SÄSONG IGEN! FÖR DÅ ÄR DET MÅNDAGSKLUBB, VARJE MÅNDAG IGEN!! 🙏🤩🔥
Tagga era polare, fler bilder kommer! 😎
📸: