29/07/2023
Sista kvällen på Åströms ikväll. Tack till alla som besökt oss genom åren, speciellt stammisarna, ungdomarna och hockeygrabbarna. Ni har gjort arbetspassen roliga och galna 🍻 Och tack till all personal som jobbat hos oss. Hoppas vi ses en sista gång ikväll. Mvh Maths ❤️