30/12/2020
Då tackar vi för oss!!!
Den sista december går hyreskontraktet ut och vi har valt att lämna lokalen som vi hyrt av diös senaste 5 åren. Vi har haft och har en bra dialog gällande framtida möjligheter och vi skiljs i samförstånd med förhoppning om framtida samarbete 😀😀
Vi vill åter tacka alla våra underbara gäster, det blir tomt utan er men vi hoppas att vi ses igen, framtiden får utvisa var och hur- TACK!
Passar också på att tacka Mora Kommun som vi haft bra dialog med - hoppas på det även i fortsättning!
Ett stort tack till våra leverantörer som ställt upp för oss och funnits tillgängliga när vi behövt er som mest!
Och slutligen - tack till all vår personal som jobbat och slitit tillsammans med oss - jobbigt men roligt😀
Vi önskar er alla ett Gott nytt år och god fortsättning 🥳🥳
All kärlek till Er alla
Jimmy och Helena
Helt Enkelt