20/10/2021
Vi vill vi hedra och tacka er alla som besökt oss - vårt mål har hela tiden varit att sprida kärlek via kokkonstens smaker och dofter. Boken som våra företrädare gjorde ”REBELL 1år” speglar visioner, utmaningar, glädje och recept. Men också viljan och strävan efter perfektion.
Detta har vi försökt att upprätthålla in i det sista.
Därför har vi idag fattat beslutet att låta ny ägare ta över och föra REBELL vidare - för vi har gått genom eld och vatten men kan vi inte leverera 110 procent skall vi inte leverera alls…
”Go hard or go home” som det heter.
Puss och kram på er❤️
Johanna, Magnus &
Team REBELL
//
Restaurang REBELL Malmö &
Restaurang REBELL "Arvet" i Höllviken