19/06/2026
Vi söker en hustomte på Gula Huset🌻
Är du eller vet du om någon pensionär kanske vill ha lite att fixa med på dagarna och som kan tänka sig att ingå i vårat gäng? 🤠
Vi behöver någon som kan göra lite lättare allt-i-allo jobb som att klippa gräs, rensa ogräs, måla, reparera och underhålla. Helt enkelt hålla efter Gula Huset. Du kommer få jobba i din egen takt utan massa stress och jäkt. Arbetstider och lön kommer vi överens om, du lägger helt enkelt upp själv hur du vill jobba 🙏
Känner du dig manad eller vet du om någon så tveka inte på att höra av dig till Kent 😎
Ha en trevlig Midsommar 🇸🇪🌻