05/12/2025
Το Δάκρυ του Πεύκου». Η μετεξέλιξη της ρετσίνας. Ένας ρητινίτης οίνος μοναδικός που σίγουρα θα σας εντυπωσιάσει. Το πολυδυναμικό ασύρτικο «συναντά» το φρέσκο ρετσίνι και η «σχέση» τους ωριμάζει για πέντε μήνες σε καινούρια δρύινα βαρέλια. Ευωδιαστά εσπεριδοειδή, σε φόντο βανίλιας και βουτύρου, συνδυάζονται αρμονικά με αρώματα δεντρολίβανου, θυμαριού, πιπερόριζας και μαστίχας Χίου, δημιουργώντας ένα εκρηκτικό γευστικό αποτέλεσμα που συνοδεύει μεγαλύτερα, σε διάρκεια, γεύματα. Απολαύστε το στους 10-12°C με λιπαρά ψάρια, ψάρια μαγειρεμένα με βότανα, φρέσκο ή καπνιστό σολωμό, αστακομακαρονάδες, σούσι, αλλά και αρνάκι.
Μία κορυφαία προσέγγιση στη Ρετσίνα γι’ αυτούς που την αγαπούν (και τη νοσταλγούν) αλλά όχι μόνο. Πρόκειται για ένα απολαυστικό λευκό κρασί βασισμένο στο Ασύρτικο περασμένο από βαρέλι και με μία διακριτική νότα ρετσινιού. Πίνεται ευχάριστα και συνοδεύει κάθε κλασσικό Ελληνικό μεζεδάκι που θα βρεθεί στο τραπέζι σας.