22/01/2021
2021 starta på samme måte som 2020 slutta. No hadde eg planer om å prøve og sko ein av våre egne hestar no i helga for å teste om albogen fungerte godt nok, og så forsiktig starte opp igjen. Men det blei med planen. I går tok eg eit svalestup frå ei gardintrapp og rett inn på legevakta. Konklusjon, knekt kragebein. Foreløpig så veit eg ikkje kor lang tid det tar før eg er friskmeldt, men eit par måneder er det nok.