02/04/2026
Vi har endelig gode nyheter! 🎉
Etter 3 måneder med oppussing er vi klare til å åpne dørene igjen førstkommende lørdag!
Vi vil gjerne takke alle våre fantastiske kunder for tålmodigheten og støtten dere har vist oss i denne perioden. Det betyr utrolig mye for oss ❤️
Nå gleder vi oss til å ønske dere velkommen tilbake til et helt nytt lokale og et oppgradert kjøkken – klare for å gi dere enda bedre opplevelser!
Vi håper å se dere alle sammen igjen!☕️☕️☕️
Del gjerne 🙏