05/03/2026
Førstkommende søndag blir det Johannes åpen bar igjen! 😊 Det blir god musikk på vinyl, vi serverer litt snacks og mineralvann. Det blir muligheter for å spille litt sjakk for de som ønsker det. Ta gjerne med vinyl. Vi hører på det meste! 😊 Håper så mange som mulig har muligheten til å komme. Dørene åpner kl. 19 førstkommende søndag 8/3. Vi holder på fram til kl. 22. Ses vi? 😊 Var veldig hyggelig sist gang!