20/12/2018
Heisann alle gamle & nye kjente😃😃😃
Etter å jobba og drivi 1etage i over 13 år, så har jeg kommet til et veiskille. De siste årene har dessverre ikke vært så morsomme og «lukrative» som de første, samtidig har også leiekontrakten min med Eiendomseier gått ut, så da har jeg tatt den tunge avgjørelsen å ikke fornye den og bestemt meg for å trekke inn årene her på stasjonen.
Veit det er mange som syns det er synd, men de siste årene har blitt for slitsomme både på privaten og jobben.
Vi legger derfor ned driften av 1etage ved nyttår.
Dette har vært en vanskelig avgjørelse å ta, men isteden for å henge med leppa, så skal vi virkelig feire de siste dagene.
Følg med på Facebook framover, så vil det bli lagt ut både musikkeventer, råbillige tilbud fra kjøkkenet med mer.
Her gir vi oss med et SMELL, MJØNDÆRN STYLE😃😃😃
Og hvem vet, kanskje vi ses snart igjen et annet sted😃😃😃