Every tuesday you can join us for some fun in østsia. New board games will be introduced every week! And for those those of you that have a competitor spirit, there is also a pool tournament that can give you more adrenaline. The winner of tournament gets a pizza from the kantina! Bring a friend, don't be shy, you can come, have a drink, (really cheap) food and a lot of fun. Hver tirsdag inviterer
østsia deg til en morsom kveld med brettspill og biljardturnering! Vinneren av turneringen vil vinne en pizza fra kantina. Hver uke vil nye brettspill bli introdusert. Mat (billigere enn kantina) og drikke vil også bli solgt.