Vinbaren på Mølla

Vinbaren på Mølla Vinbar i den gamle Mølla på Grim.
(1)

LAUE LOVE 4EEEEE ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ I fjor sommer ble vi kjent med en himla kul rulleskøytegjeng som begynte å henge mer og me...
17/06/2026

LAUE LOVE 4EEEEE ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ I fjor sommer ble vi kjent med en himla kul rulleskøytegjeng som begynte å henge mer og mer på VPM. Så skjønne, og etterhvert som vi ble bedre kjent skjønte vi at disse gutta er ekstremt flinke til å henge sammen og kose seg uansett om de spiller hockey, bader eller gjør masse tungt og vanskelig arbeid. Det viste seg at de elsker Vinbaren på Mølla (🥰🥰🥰) og de ville mer enn gjerne hjelpe oss å rive gammelt og bygge nytt tak til utekjøkkenet vårt. De tropper opp med godt humør og jækla bra håndverker skills og bare fikser. Schmekk pang! Ting som hadde tatt oss to uker å fikse selv (eller å legge sementgulv, som tok oss et helt år, og så kom de til vår unnsetning igjen allikevel!!) De har også på det mest profesjonelle vis tatt oppdraget med å rive det stygge institusjonstaket inne i stua og fikse alle detaljer som gjør at vi nå har så deilig belysning og fargepallett der inne.

Jørgen, Benjamin, Brage, Torgeir, Tobias, Petter, Erik, Ole

Tusen milliarder takk for all hjelp vi har fått ❤️❤️❤️ Og tusen takk for lånet til damene deres, som vi også er så heldige å ha fått blitt venner med! For en nydelig gjeng.

📷📷📷: Masse bilder og video fra alle jobbene, pluss litt før/etter snacks som kan være gøy for folk å se, og fra takkemiddag ❤️

Jaaavel! Åpningshelg unnagjort, og vi går snart inn i første hele uka med møllasommer! 💕💕💕 Vi har MYE godt i vente! Mad ...
15/06/2026

Jaaavel! Åpningshelg unnagjort, og vi går snart inn i første hele uka med møllasommer! 💕💕💕 Vi har MYE godt i vente! Mad og kunst i skjønn forening, akkurat som vi elskerrrrr det 🌺 Uka hos oss inneholder godsaker som dette:

🌺 Onsdag 17/06: Druer og Tekst. det å samles er et prosjekt drevet av skuespiller og manusforfatter (og vår egen!!!) Kurt Baatz Strandberg 🥰. Med seg har han en gjeng lokale unge kunstnere som vil stå for diktlesning, live-musikk og teater. Konseptet er startet for å lage en arena hvor de som ellers ikke oppsøker scenekunst, får oppleve det med lave skuldre. KOMMMM for å drikke deilig drikke og høre på deilige dikt av deilige mennesker!!!

🌺 Torsdag 18/6: VPM-pizza! JUHU vår diiiiigge pizza er seff tilbake igjen! Ukas meny er som vanlig nøye satt sammen av beste Ada’en vår som alltid finner de sykeste og diggeste sammensetninger 🤤🤤🤤

🌺 Lørdag 20/6: Ravnedans. I tillegg skal RAVNEDANS ha festivalens siste forestilling på lørdag, i GRAC sine lokaler vegg i vegg fra VPM, som ser ut til å bli utrolig vakkert!!!! TRAGEDY er et utrolig kult verk skapt av koreograf Louis Schou med utøverne Thjerza Balaj og Elise Nohr. Forestillingen skjer mellom 20-23 og det er lov å gå underveis i forestillingen (f.eks. for å ta et glass hos oss) 🩷

SEES til skåling og kos i kveldssola hos oss, dere er alle invitert 😘🌺🩷

Howdy! Det er to nye sheriffer på Mølla! Vilde og Emanuel skal ta over rollen som barsjef😍 Vi er så utrolig stolte og gl...
12/06/2026

Howdy! Det er to nye sheriffer på Mølla! Vilde og Emanuel skal ta over rollen som barsjef😍 Vi er så utrolig stolte og glade for å ha dem til å lede gjengen vår gjennom sommeren. Mads og Henri skal seff også være her, men de skal nå ha tid til å fokusere på eventer (og kanskje kose seg me et glas vin på en torsdag) Vinbaren åpner i dag, kom forbi og ønsk dem lykke til på deres første dag som big boss duo!!💕💅🌷💕💅🌷💕💅🌷💕💅🌷💕💅💕🌷

En ny sommårsesong er nå i gang!!!!!!!! Se som vi koste oss i fjor, nå kan vi ikke vente med å se dere igjen!!!!❤️Vi har...
12/06/2026

En ny sommårsesong er nå i gang!!!!!!!! Se som vi koste oss i fjor, nå kan vi ikke vente med å se dere igjen!!!!❤️

Vi har gleda oss noe så i sava❤️‍🔥 Vi gledår oss te å danse, synge, spise, drikke, skåle, tæne, dyppe tæsan i be**en og KOSE OSS heile sommåren med DERE❤️❤️❤️ Vi har luka, planta, grafsa i be**en, snekra, rydda og ordna drittmye for å bli klare til å ta dere i mot og fra klokka 16 står vi med ååååååpne armer for å klemme og servere dere ❤️‍🔥 Åpningsparty i dag og vinsmaking i mårra (kun få billetter igjen så løb å kjøb på link i bio), vi GLEEEEDÅR oss drrrrrittmye🌺🍒❤️ Det er forresten masse nye, skjønne, vakre, søte ting i hagen som dere må komme å se!!!!!😘😘😘 SEES snart elskede gjester(les:venner)!!!

💐 SESONGÅPNING 💐 Til helgen er det endelig duket for åpning av sommersesongen! Som vi har gledet oss til enda en sommer ...
08/06/2026

💐 SESONGÅPNING 💐 Til helgen er det endelig duket for åpning av sommersesongen! Som vi har gledet oss til enda en sommer med dere! 🌞 Helgen hos oss vil by på:

Fredag 12/06: bar og åpningsfest fra kl 16, kom og feir sommeren med oss! 🌞

Lørdag 13/06: Sesongens første vinsmaking! Marius fra Nebbiolo Wines kommer med 6 ulike viner fra naturvinslegenden Milan Nestarec! Det er fortsatt noen ledige billetter, men vær rask! Link til billetter i bio. ⛱️

Søndag 14/06: bar fra kl 16 🌞

Husk at vi alltid har åpen som vanlig, også når vi har arrangementer. Velkommen! 💐🦋🌻

Viktig melding! All inntekt i dag går til å kjøpe blomster og fikse i hagen 🌸🌸🌸🌸🌸 Så kom og bruk penger i dag, så er det...
22/05/2026

Viktig melding! All inntekt i dag går til å kjøpe blomster og fikse i hagen 🌸🌸🌸🌸🌸 Så kom og bruk penger i dag, så er det hagedugnad hele mandag og tirsdag for alle som vil 💗💗💗💗💗

Tenkte kanskje foreslå å pimpe ølen litt på frædda, til de som vil. Og så tenkte vi kanskje servere jalarosé/rosépeño he...
19/05/2026

Tenkte kanskje foreslå å pimpe ølen litt på frædda, til de som vil. Og så tenkte vi kanskje servere jalarosé/rosépeño hehehe tog du an? 🌶️🌶️🌶️🍇🍇🍇

Setesdal + Mexico = Setmex! Det er setmex party aperitivo AKKURAT NÅ I DAG FRÆDDA!
15/05/2026

Setesdal + Mexico = Setmex! Det er setmex party aperitivo AKKURAT NÅ I DAG FRÆDDA!

Hei folkens, se på dette 👉 Det her er første etasjen inni selve Mølla, og du kan leie det til bryllup, konfirmasjon, bur...
13/04/2026

Hei folkens, se på dette 👉 Det her er første etasjen inni selve Mølla, og du kan leie det til bryllup, konfirmasjon, bursdag, firmafest, workshopdag, fotoshoot osv! Dette stedet har blitt pusset opp og driftes nå av kunstnerresidenset GRAC . Det finnes et flott kjøkken, plass til 120 personer, lyd- og bildeutstyr, og (!) det er mulig å velge mellom medbragt alkohol eller kjøp gjennom oss på VPM. Fremdeles en del ledige datoer! Skriv til [email protected], så kan du få en tour!

Elsklingene som styrte sjappa i går 💗💗💗 Så takknemlige for å ha dere på laget nok en sommer på VPM!
04/04/2026

Elsklingene som styrte sjappa i går 💗💗💗 Så takknemlige for å ha dere på laget nok en sommer på VPM!

Adresse

Setesdalsveien 43
Kristiansand
4617

Åpningstider

Onsdag 16:00 - 22:00
Torsdag 16:00 - 23:00
Fredag 16:00 - 23:00
Lørdag 16:00 - 23:00
Søndag 16:00 - 22:00

Varslinger

Vær den første som vet og la oss sende deg en e-post når Vinbaren på Mølla legger inn nyheter og kampanjer. Din e-postadresse vil ikke bli brukt til noe annet formål, og du kan når som helst melde deg av.

Kontakt Bedriften

Send en melding til Vinbaren på Mølla:

Del

Type