17/06/2026
LAUE LOVE 4EEEEE ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ I fjor sommer ble vi kjent med en himla kul rulleskøytegjeng som begynte å henge mer og mer på VPM. Så skjønne, og etterhvert som vi ble bedre kjent skjønte vi at disse gutta er ekstremt flinke til å henge sammen og kose seg uansett om de spiller hockey, bader eller gjør masse tungt og vanskelig arbeid. Det viste seg at de elsker Vinbaren på Mølla (🥰🥰🥰) og de ville mer enn gjerne hjelpe oss å rive gammelt og bygge nytt tak til utekjøkkenet vårt. De tropper opp med godt humør og jækla bra håndverker skills og bare fikser. Schmekk pang! Ting som hadde tatt oss to uker å fikse selv (eller å legge sementgulv, som tok oss et helt år, og så kom de til vår unnsetning igjen allikevel!!) De har også på det mest profesjonelle vis tatt oppdraget med å rive det stygge institusjonstaket inne i stua og fikse alle detaljer som gjør at vi nå har så deilig belysning og fargepallett der inne.
Jørgen, Benjamin, Brage, Torgeir, Tobias, Petter, Erik, Ole
Tusen milliarder takk for all hjelp vi har fått ❤️❤️❤️ Og tusen takk for lånet til damene deres, som vi også er så heldige å ha fått blitt venner med! For en nydelig gjeng.
📷📷📷: Masse bilder og video fra alle jobbene, pluss litt før/etter snacks som kan være gøy for folk å se, og fra takkemiddag ❤️