29/07/2018
Kjærrebuen Brygg og Velvære har ikke tatt helt ferie!!
1. Vi har flasket 103 0.33l med Brown Ale. Klare til å smakes på om 3 uker.
2. Vi har brygget en Lambic med Solbær som står og plopper og godgjør seg.
3. Vi brygger en Cream Ale / Gressklipperøl. Den blir bittelitt fyldigere og smaksrik enn en vanlig cream ale.