29/01/2021
Ik ga op reis en neem mee; alle herinneringen van jullie en mooie momenten die wij hebben meegemaakt in al die jaren!
Vanaf vandaag is het officieel en is de Sally O'Briens geschiedenis. We hadden zo graag een mooie afsluiter willen hebben, maar we hoeven jullie niet uit te leggen waarom dat niet door is gegaan. Toch nog een mooie beer sale gehad in december met dank aan jullie!
Het liefst drinken we nu een goeie borrel bij onze horeca collega's, maar dat moet even op zich wachten. Hopelijk kan dat snel weer, onze steun naar jullie uit!
Namens de Sally's en de familie Fontijn; bedankt voor al die toffe jaren! ๐โ๏ธ Tot aan de andere kant van de bar ๐ป