09/06/2026
Lieve allemaal BEDANKT! ❤️
Zoals jullie weten kwam in april de Stichting Ambulance Wens bij ons op bezoek omdat één van onze vaste gasten Karin nog graag 1 keer naar haar stamcafé wilde komen met haar familie. Het was voor haar nog een hele mooie dag waar ze naar uit had gekeken. Helaas hebben we een week later afscheid van haar moeten nemen. 😢
Omdat wij dit zo een fantastisch goed doel vonden zijn wij een donatie actie gestart om geld op te halen voor de Stichting Ambulance Wens.
Gisteravond zijn een aantal vrijwilligers hiervan bij ons op bezoek geweest om een cheque uit te reiken van maar liefst € 3275,- !!!!
We hebben gisteren gehoord dat een wens gemiddeld € 450,- kost dus met onze bijdragen hebben we maar liefst 7 wensen uit kunnen laten komen en dus 7 mensen nog één onvergetelijke dag kunnen laten meemaken! ❤️
Namens de Stichting Ambulance Wens, de familie van Karin en ons van Café ‘t Spatje willen we jullie allemaal heel erg bedanken voor alle donaties! 🙏🏻
Wil je nog doneren en de stichting verder helpen dan kan dit via www.ambulancewens.nl
Stichting Ambulance Wens Nederland