07/09/2024
Zeer verdrietig,
Kastelein en Top-Biljarter is niet meer….
Kom al zo ongeveer minstens 40 jaar bij Eetcafé City en weet als de dag van gisteren hoe Wim van Cromvoirt een ‘een driebander’ ging maken.
( dat zei ie van tevoren hoor )
Het wedstrijd biljart stond midden in de zaak en op mijn vrije maandagmiddag ging ik een uitsmijter eten,
compleet met een stalen a***k en een pakje Camel zonder filter.
Krantje erbij en kijken hoe Wim aan het trainen was,
prachtige tijd, bijna vooroorlogs lijkt het wel gezien de huidige tijd.
Zal het nooit vergeten en zal het altijd ( nog steeds ) vertellen hoe mooi dat was….!
Veel sterkte Ina en Jemain en dierbaren,
zo’n vent komt nooit meer terug.
Dat weet ik zeker,
horeca en biljart icoon is niet meer,
en met hem verdwijnt er wèèr een stukje Wolluk.
Gert van Helvoirt
Mirjam van Helvoirt
Team
Gastro Café 't Spykerke