16/07/2019
En dan zijn de lijstjes leeg,na bijna twee jaar open te zijn geweest is de dag helaas gekomen dat wij de deuren van Rotisserie Scharrel & Schuim sluiten.
Heel dankbaar zijn wij ons personeel voor het harde werken en de vreselijk leuke tijd die we samen hebben gehad.
Bedankt alle lieve gasten voor jullie komst, wat hebben wij jullie graag verwend.
Desondanks de zaak dit jaar heel goed liep was het door een andere partij ons niet gegund langer open te blijven.Echter had dit nooit hoeven gebeuren.
Een culinaire groet,
Alex