16/01/2020
Vorig jaar rond deze tijd waren wij druk doende om een friscafé te regelen. Enorm veel werk, maar wat heeft de jeugd in ons café genoten!
Dit jaar is het niet onze intentie om het nogmaals op te zetten. Wie weet zijn er anderen die daar dit jaar de schouders onder willen zetten? Wij zijn uiteraard bereid mee te denken! 🤡🥳