16/08/2013
Wij willen alle (vaste) gasten en uitbundige feestneuzen waanzinnig bedanken voor hun gestelde vertrouwen die ze hebben gehad in 'De Zaak' de afgelopen maanden. Met heel veel liefde en plezier hebben wij vanaf november keihard geprobeerd om iets moois te kunnen toevoegen aan de Sneker horeca binnen de grachtengordel. We hebben naar ons idee alles uit de kast proberen te halen om Sneek te kunnen vermaken, maar helaas heeft het niet mogen baten en is de droom van korte duur geweest. De Sneekweek is een mooie afsluiter van ons avontuur geweest. Nogmaals, iedereen hartelijk bedankt. Case closed!