25/04/2020
Beste klant, 🍔🍻🍹
Ons bedrijf werd op zondag 15 maart gesloten i.v.m. Corona.
Wat wij op dat moment nog niet wisten, dat wij later die week de snackbar weer mochten openen voor afhaal.
Wij hadden al een vlucht naar Kenia geboekt voor maandag 16 maart. We wisten dat het risico aanwezig was , dat we daar evt tijdelijk “vast” kwamen te zitten.
Dat was niet zo’n probleem, omdat wij beide nog aan het herstellen zijn van ons operatie.
Erik heeft artrose in de enkels en 1 enkel is nu vastgezet, ik kreeg een maand later een hernia en moest ook geopereerd worden.
We kwamen idd vast te zitten, maar na 5 weken zijn wij weer thuis.
Eind 2019 werd ons bedrijf verkocht, onder voorbehoud van vergunningen en financiering.
Omdat de verkoop van ons bedrijf nu ivm met de Corona niet doorgaat, hebben wij besloten om eerst de snackbar op te knappen en de keuken te vernieuwen. ( stond al in de planning, maar toen verkochten we ons Cafe en Snackbar)
Wij hebben afgelopen week de voorbereidingen getroffen.(nieuwe keuken en veel verf)
We starten a.s. maandag 27 april samen met ons personeel aan de opknapbeurt van de snackbar en de keuken.
Omdat wij nog lang niet 100% fit zijn, kunnen we niet precies aangeven wanneer dit klaar is.
Ons richtdatum is 21 mei, maar wij hopen u al eerder weer van dienst te zijn.
Wij houden u op de hoogte!
Graag tot snel! Erik, Lya & Crew
STAY STRONG !!💪
Graag delen! Bij voorbaat dank.