12/11/2022
Gisteren zijn we weer een van de onzen verloren, iemand die we allemaal kennen als de standaard ochtend koffie drinker, altijd vriendelijk en spraakzaam. Hij vertelde ook altijd de grootste en spannendste verhalen en hij stond altijd in het hoekje bij de spaarkas met zijn vaste makkers, Sandor Robert Jan Hans Harrie Paul Rob etc….
Rob Eberwijn is heengegaan r.i.p.
Als vaste Veldstraat man heeft hij veel bijgedragen aan de straat en plezier, als er een feestje, etentje, maar ook met de carnaval dan was Rob als eerste erbij ook als er mee georganiseerd moest worden. Met zijn eigen kroeg heeft hij ook mooie tijden beleefd. Vorig jaar had ik nog foto’s van hem gekregen om deze hoafke pagina op te pimpen, daar zijn we hem ook zeer erkentelijk voor. Ik wens iedereen met name zijn familie en close Friends sterkte bij deze dagen van afscheid.
Meer info hierover volgt. Rob vaarwel
afscheid Rob ! Dinsdag en woensdag van 19.00 uur tot 19.45 uur. Crematie donderdag om 11.30 uur . Beide op crematorium tussen de bergen ( Roermond )