25/06/2020
Vanaf 22 juni zijn wij weer geopend
Er mag er weer gebiljart worden in ons mooie centrum. Maar ook wij moeten de anderhalve meter regel hanteren om te zorgen dat iedereen veilig blijft maar ook om te zorgen dat we open mogen blijven. We hebben hiervoor een protocol opgesteld wat gedeeld is met alle verenigingen en ter inzage ligt is in het centrum.
De volgende spelregels staan hierin centraal:
Reserveren:
Maximaal 2 personen per biljarttafel;
Reserveren in juni en juli uitsluitend telefonisch;
Kom op de afgesproken tijd, niet eerder!
Leden van verenigingen biljarten volgens een vast rooster;
Kom niet zonder reservering of bevestiging van je vereniging;
Vanaf augustus kan er weer digitaal gereserveerd worden.
Het Biljartcentrum:
Het centrum is weer geopend op de normale tijden echter wordt er tussen 12:30 en 13:00 en 18:00 en 19:00 schoongemaakt. De deur is dan dicht;
Van de kantine mag geen gebruik worden gemaakt, ook niet om te wachten;
Consumpties mogen alleen genuttigd worden in de biljartzaal;
Wij controleren uw gezondheid bij binnenkomst;
Hygiëne:
Houd 1,5 meter afstand;
Let op de hygiëne, was en desinfecteer de handen;
Hoest en/of nies in de elleboog;
Bij klachten: “blijf thuis”;
Volg altijd de aanwijzingen op van de barmedewerker.