24/10/2023
Beste vrienden en vriendinnen van Café Herberg De Pul!
Helaas waren we al een tijdje dicht, maar nu is er echt een eind gekomen aan de tijd van Café De Pul. 😢
Wij willen iedereen bedanken voor de fantastische jaren die wij met zijn allen hebben gehad 🍺💚. We hebben overwogen om een eindfeest te organiseren, maar dit was helaas niet mogelijk vanwege de hoeveelheid mensen.
Ons ma heeft haar verjaardag nog gevierd in De Pul en Jaimy heeft een mooi liedje voor haar gezongen, omdat dit het laatste feestje was in De Pul!
Bedankt aan iedereen die ons een warm hart heeft toegedragen!
Roy en Dave
Café De Pul Nieuwkuijk