24/04/2026
Graag willen wij laten weten dat Thijs en Bram vanaf 1 mei het stokje overnemen van Jan “Olie” Smit. Na maar liefst 43 jaar achter eigen tap geeft hij het café uit handen — iets wat zeker niet onopgemerkt voorbij mag gaan.
Om dit te vieren nodigen wij jullie van harte uit op 2 mei in De Schotse Vier voor een mooi feest ter gelegenheid van de overname.
Wij hopen jullie allemaal te zien!