13/02/2025
Laatste post van ‘t Kläöske!❤️
Wat een reis het is geweest! Na zoveel jaren vol fijne momenten, heerlijke maaltijden, en onvergetelijke gesprekken, is het tijd om vandaag de sleutels van ‘t Kläöske over te dragen. We willen met heel ons hart alle gasten bedanken die ons in al die jaren hebben gesteund. Jullie waren meer dan alleen klanten, jullie waren een deel van onze familie. En aan ons geweldige team: jullie inzet, passie en harde werk hebben ons in staat gesteld om elke dag het beste van onszelf te geven. Samen hebben we herinneringen gemaakt die we voor altijd zullen koesteren.
We sluiten dit hoofdstuk met een glimlach, omdat we weten dat we zoveel mooie momenten hebben gedeeld. Bedankt voor alles. Het was een eer om jullie als gasten te mogen hebben.🌿❤️