21/11/2025
Alles blijft.
Alles gaat voorbij.
Alles blijft voorbij gaan.
Eindelijk na een lang proces de sleutels ingeleverd... met een dikke traan. Vol met leuke herinneringen na 23 jaar Horeca in dit mooie dorp. Wie weet wat er ooit nog gaat gebeuren. Voor nu dank aan allen voor de leuke klandizie en geweldige avonden.
Met vriendelijke groet,
Uw Bierdieler Rudi Kwaytaal