18/08/2025
Ons Wine o’clock avontuur hebben we gisteren op de best mogelijke manier afgesloten met het fantastische optreden van De Polderband met geweldig publiek! Heel erg bedankt mannen van de band! En we willen natuurlijk ook alle lieve gasten bedanken die de afgelopen jaren zijn geweest en van wie we er heel veel in ons hart hebben gesloten. We zeggen gewoon: tot ziens! Liefs van Jos en Truus.