01/04/2026
NIEUWS! 🥳
Vandaag, 1 april, lanceren wij met trots onze gloednieuwe borrel- & spijskaart!
Nieuwe smaken, oude bekenden en natuurlijk onze klassiekers — alles om samen van te genieten.
Vandaag maken we een super spannende stap. 22 jaar geleden, toen ik begon met De Stomme als bier- & wijncafé was dit precies het concept waar ik gelukkig van werd. Na ruim 10 jaar focus op restaurant is het tijd geworden voor een volgende stap: terug naar de basis! Fantastische bieren & wijnen gecombineerd met betaalbaar, no-nonsense eten.
De Stomme is en blijft een ontmoetingsplaats voor jong en oud, met nu nóg meer focus op bier & wijn en goed eten.
Dus nee… dit is geen 1 aprilgrap, maar iets waar we écht heel blij van worden.
Kom snel langs en proef het zelf!
genieten