17/03/2021
Afgelopen maandag 15 maart.
Moesten wij ons thuis en ook jullie tweede huis sluiten door de corona.
Nu een jaar verder voelt het nog steeds raar voor ons. Het gemis van de verenigingen de voetballen en al onze trouwe klanten.
Maar ergens verderop in het dorp ontstaat een lichtpuntje.
En hopen wij daar in de toekomst samen met jullie terug te kijken onder het genot van een borrel op de fantastische jaren die wij beleefd hebben.
Wij zijn onze klanten tot op de dag van vandaag nog steeds niet vergeten. Maar het gemis is enorm.
Stay save iedereen.
BEDANKT