12/10/2022
Beste gasten, verenigingen en relaties,
Langs deze weg willen we laten weten dat ons pand is verkocht. Helaas blijft het geen café meer en komt er jammer genoeg na 94 jaar een einde aan het tijdperk "Café-zaal 't Vaartje/de Kemmer". De koper wil er namelijk woningen van gaan maken.
Vrijdag 2 december zal de laatste dag zijn dat ons café gewoon geopend is. We willen iedereen bedanken voor de jarenlange bezoeken en samenwerkingen. We wensen alle verenigingen en vaste klanten veel geluk en plezier bij een collega horeca zaak.
Bedankt iedereen voor al die mooie jaren!
Met vriendelijke groet,
Ton en Hanny Kemmeren