10/05/2026
Na ruim 13 jaar heeft onze lieve Gaby haar laatste werkdag bij De Buren gehad!💛 Met een warm hart en mooie herinneringen om op terug te kijken sloot ze haar laatste dag af samen met vrienden, collega’s, familie en vaste gasten. We willen haar allemaal ontzettend bedanken voor haar gezelligheid en inzet voor de zaak en met name haar collega’s. Voor iedereen die er was: enorm bedankt!! ❤️