13/12/2023
3 maanden!
Met goede voornemens kun je ook in september starten. 😉 zo saai om dat in januari te doen. 14 september dronk ik mijn laatste wijntje en toen was ik er klaar mee. Er was niet een speciale aanleiding behalve dat ik me niet echt fit voelde, soms wat last van de maag had en niet zo goed sliep. Dus ik dacht “hmm, is het een idee om gewoon te stoppen. An so i did, zonder plan. En nu ben ik drie maanden verder. Ik slaap goed, mijn maag is weer helemaal goed, ik voel me veel scherper en eigenlijk is het wel prima zo. Soms een klein beetje saai en dus experimenteer ik: alle cocktails op de foto zijn alcoholvrij!!! Ik doe dus gewoon heel gezellig mee 🤣🍹🍹🍸