29/04/2018
Lieve gasten uit Alphen en omgeving. Helaas moeten wij er na ruim 1 jaar mee stoppen hier omdat wij het net niet redden. Vandaag zijn wij voor het laatst open en vanaf 1 mei gaan Ramon Steenis en Moniek Stokkerman de zaak hier verder draaien. Wij wensen ze heel veel succes. Aan hun enthousiasme zal het zeker niet liggen dus wij hopen dat u ze een kans wil geven. Wilma en ik gaan naar Gennep en daar draaien wij een klein gezellig eetcafé met daarnaast een cafetaria onder de naam Tevreden. Het adres aldaar is Fazantstraat 30. We hopen jullie daar een keer te zien en het eerste drankje krijgen jullie dan van het huis. Vandaag zijn wij hier nog open tot 20.00 uur en frisdrank, bier en wijn zijn vandaag slechts €1.50. Wij bedanken jullie allemaal voor het in ons gestelde vertrouwen en wensen jullie allemaal gezondheid, liefde en al het geluk toe. Nogmaals dank en groet van Wilma Evers en Henk de Leeuw.