29/12/2025
Café Dicke Mick sluit
We hebben drie supermooie dagen gehad tijdens ons afsluitweekend.
Dankjewel aan iedereen die de moeite heeft genomen om langs te komen – dat heeft ons enorm geraakt.
Een enorme dank aan het fantastische Café Dicke Mick & De Beemd-team ❤️
Jullie hebben keihard gewerkt.
We hebben dit al die jaren met veel plezier gedaan en genoten (en soms wat minder 😉) van al jullie
fratsen,, gezelligheid en mooie gesprekken.
We gaan verder met De Beemd en hopen jullie daar allemaal weer te zien.
Dankbaar. Trots. En tot snel.
Liefs,
Mick & Eida