11/07/2025
【ご報告】
昨年、シェイクスピアホテルのオーナーが交代して以降
たくさんの方から「お店は続くの?」という声をいただいていましたが、
このたび正式に「今年の秋をもって退去」することが決まりました。
長年「トマティート」を支えてくださった皆さま
本当にありがとうございます。
この場を借りて心より感謝申し上げます。
今後の展開はまだ未定ですが
できることなら別の場所で「トマティート」を続けていけたらと考えています。
最後まで見守っていただけたら嬉しいです。
どうぞ、引き続きよろしくお願いいたします。
【Notice】
Since the ownership of the Shakespeare Hotel changed hands last year, we’ve received many inquiries asking, “Will the shop continue?”
Now, we would like to officially announce that we will be vacating the premises this fall.
To everyone who has supported Tomatito over the years, thank you from the bottom of our hearts. We sincerely appreciate all your support and encouragement.
As for the future, nothing has been decided yet, but if possible, we hope to continue Tomatito in a new location.
We would be truly grateful if you could continue to watch over us until the very end.
#白馬 #長野
#トマティート #白馬エコーランド
#白馬ピザ #白馬パスタ #イタリアン
#白馬居酒屋
#白馬テイクアウトピザ #テイクアウト
#白馬テラス席
#創作料理居酒屋
Thank you again for your continued support.