حیف نونی که بابات میده تومیخوری

  • Home
  • Iran
  • Tehran
  • حیف نونی که بابات میده تومیخوری

حیف نونی که بابات میده تومیخوری همه باحالا ♥ همه خوشتیپ ها ♥ همه با معرفتا جمعا ♥

فقط فقط شما رو کم داریم همین :D

05/10/2014
01/10/2014

به سلامتی پسری
که وقتی دوست دخترش لبشو آورد جلو تا ببوسه ...
پیشونیشو بوسیدو گفت:..

من فقط ممه میخوام :|
والا دیگه... تا ممه هست، لب چرا؟

01/10/2014

اعتراف میکنم که وقتی یکی به موبایلم زنگ میزنه و بهم میگه
"صدات قطع و وصل میشه"
بدونه اینکه هیچ تکونی به خودم بدم میگم " الان خوب شد"
تو 99% میگن اره اره الان خوبه...

30/08/2014

ﻏَـــﻤـﮕﯿﻨَــﻢ ...
ﻣـــﺎﻧَـﻨﺪ ﭘﺴــــﺮﯼ ﮐِــﻪ ﺑـــﺎ ﺩﻭﺱ
ﺩﺧـﺘﺮِﺵ
ﺭَﻓــﺖ ﺷُـــﻤﺎﻝ ... ﺗــــﻮ ﺭﺍﻩ ...
ﺩﻭﺳــﺖ ﺩﺧـﺘَـﺮِﺵ ﮔُـﻔـﺖ ﺩَﻡِ ﺩﺍﺭﻭﺧـﻮﻧِﻪ
ﻧـﮕﻪ ﺩﺍﺭ ...
ﭘِــﺴَــﺮِﻩ ﮔُــــﻔـــﺖ : ﺧــــﺎﺭﺩﺍﺭ .... ؟؟؟
ﺩُﺧـــﺘَـــﺮِﻩ ﮔُــﻔـﺖ : ﻧﻪ ﻋﺰﯾﺰﻡ ﺑـــــﺎﻟﺪﺍﺭ

21/08/2014

همیشه واسم سوال بود اون گردی زیر نوک ممه در رنگ های مختلف چیه ...
قربون خدا برم... دیدین واسه مهمون میخوای آب یخ ببری میزاری تو بشقاب واسه احترام!!!؟
نلبکیه میفهمی، نلبکی...

21/08/2014

xx
/ . l _
/( _ )_<
/ (
( ( ____. - ' )
\\ /
\' - .- .- '` /
_ \________ /
( _ ) _l _\_

مرغ دکتر شریعتی
مردی بگو اینو دیدم تا باپا بیام تو جفت کلیه هات.

19/08/2014

ﭼﺮﺍ ﺩﮐﺘﺮ ﺯﻧﺎﻥ ﺩﺍﺭﯾﻢ، ﻭﻟﯽ !ﺩﮐﺘﺮ ﻣﺮﺩﺍﻥ ﻧﺪﺍﺭﯾﻢ؟؟؟....ﯾﻌﻨﯽ ﺍﯾﻦ ﺍﺑﺰﺍﺭ ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﻣﻬﻤﯽ ﯾﻪ ﺁﭼﺎﺭﮐﺸﯽ ﻧﻤﯽﺧﺎﺩ

19/08/2014

هاردم پاک شد،
همه فیلم سوپرام پرید!

الان یه هفتس دارم از حفظ میزنم !

18/08/2014

../(/(
‹(ツ)›
..(█)
.../ I..

ﺩﺧﺘﺮﻩ پست ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ :
ﻣﻦ ﻋﺎﺷﻖ ﮐﯿﺮﺵ ﺷﺪﻡ ..!!!
گفتم منظورت سرمربی تیم ملیه؟؟؟
گفت نخیرم. کیرررررررر دوست پسرمو میگم . عاشق خودش و کیرشم.
اصن زد خوار آرمان های امام رو که من تو ذهنم داشتم گایید.

18/08/2014

ﺗﻮ ﻋﺮﻭﺳﯽ ﺑﻮﺩﯾﻢ ، ﮔﻔﺘﻢ ﺍﻩ ﺍﻩ ﭼﻘﺪﺭ ﺍﻭﻥ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺑﺪ
ﻣﯽ ﺭﻗﺼﻪ ،ﮐﻮﺗﺎﻫﻢ ﻧﻤﯿﺎﺩ، ﯾﻪ ﺑﻨﺪ ﻭﺳﻄﻪ !..
ﯾﻬﻮ ﺧﺎﻧﻢ ﮐﻨﺎﺭﯾﻢ ﮔﻔﺖ : ﺑﺒﺨﺸﯿﺪ ! ﺍﻭﻥ ﺩﺧﺘﺮ ﻧﯿﺴﺖ !
ﭘﺴﺮ ﻣﻨﻪ ..
ﮔﻔﺘﻢ ﺍﯼ ﻭﺍﯼ ﺑﺒﺨﺸﯿﺪ ﺷﻤﺎ ﻣﺎﺩﺭﺷﯿﻦ ؟
ﺳﺮﺥ ﺷﺪ ﻭ ﮔﻔﺖ : ﺧﺠﺎﻟﺖ ﺑﮑﺶ !! ﻣﻦ ﺑﺎﺑﺎﺷﻢ ....
ﺍﺻﻦ ﯾﻪ ﻭﺿﯿﻪ ﻫﺎﺍﺍﺍﺍ
روم ب ديوارررر

18/08/2014

امروز با دوسدخترم رفتیم کنار دریا...
کنار آب خواستم باهاش شوخی کنم هولش دادم تو آب، عاقا چشتون روز بد نبینه یه مرد بدقیافه از آب اومد بیرون!!!
حالا اینا ب کنار هی میگفت من دوسدخترتم آرایشم پاک شده...فکرمیکرد من خرم
دوسدختر من یه جیگریه ک تا نداره.
هیچی دیگه یارو رو هول دادم تو آب غرقش کردم!...
اما نمیدونم ازاون موقع ب بعد چرا از دوسدخترم خبری نیس؟!
ینی میشه تا اون طرف دریا شنا کرده باشه؟؟؟! :|

18/08/2014

دختره متولده 82 بعد استاسوس گذاشته من دیگه عاشق نمیشم.

من 10-11 سالم بود به سماور میگفتم آدم آهنیه شاشو :|

Address

Tehran

Website

Alerts

Be the first to know and let us send you an email when حیف نونی که بابات میده تومیخوری posts news and promotions. Your email address will not be used for any other purpose, and you can unsubscribe at any time.

Share